luni, 21 septembrie 2009

Concursuri cu Premii

Dragi cliente si cativa clienti,

Apreciez foarte mult suportul dumneavoastra si drept multumire, as vrea sa organizez cateva concursuri si sa va ofer cateva mici premii. Acesta este primul concurs, dupa care or sa urmeze mai multe.

In momentul de fata am aproximativ 2700 vanzari.

Clientul/a care ma ajuta sa realizez cea de-a 2800 si a 2900 vanzare, primeste cadou cate unul dintre saculetii cu pietre semipretioase pe care i-am achizitionat in drum spre Las Vegas, in Desertul Mojave. Fiecare saculet contine un mix de10 pietre semipretioase, de diferite marimi, negaurite, perfecte pentru realizarea de pandative unice.











Clientul/a care face cea de-a 3000 vanzare, primeste cadou un cleste ''round-nose'' ergonomic, din otel in valoare de 27 lei.







Va urez mult succes si va multumesc inca o data pentru suport!

3 comentarii:

PETRA BIJOUX spunea...

Super tare, esti plina de initiative!
Am facut si eu o comanda la tine, pe Breslo, dar nu cred ca sunt a 2800-a, nu? :)
Asteptam un raspuns in legatura cu clestele "Nylon Jaw Pliers", sper ca nu e mult mai mult decat era atunci, ca tare mi-l doresc!
Sa ai o zi frumoasa

Mihaela Pojogu spunea...

Imi poti spune cu ce gauresti pietrele ?
multumesc

Art Danae spunea...

as vrea sa te ajut....dar pana nu ajung in tara nu pot sa comand nimic de pe breslo...si mi-e asa de ciuda..mai ales ca am vazut azi niste lucruri suuuuuuperbe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails