sâmbătă, 5 septembrie 2009

Cum Folosim Pietrele Semipretioase "Donut" ca Pandativ

Pietrele in forma de "donut" (gogoasa) sunt nu numai rotunde, dar si patrate, ovale si dreptunghiulare. Au o gaura mare in mijloc si sunt un pic mai dificil de folosit.
Sunt foarte multe metode de a transforma aceste minunatii in pandativ. Eu, deocamdata, va arat numai 3 dintre ele. Sper sa va inspire sa creati coliere superbe!

Primul pandativ a fost realizat cu ajutorul sarmei de argint de 0,6 mm semi-dura, un donut de ametist rotund de 15 mm si o agatatoare pentru pandativ placata cu argint stil "Y".
Metoda folosita este "wire-wrapping".
Daca nu va place faptul ca "donut-ul" se roteste, puteti lipi sarma de el cu ajutorul lipiciului GS-Hypo Cement.






In a doua metoda am folosit un ''donut" de amazonit oval ce masoara 25x20 mm, lant placat cu argint cu zale de 5x3,5 mm, 2 zale placate cu argint de 5,5 mm, o agatatoare de pandativ stil "Y" placata cu argint. De lant am agatat prin metoda "wire-wrapping" si cu ajutorul unor ace cu cap placate cu argint cateva margelute de 4 mm de Malaysia Jade Fuchia.
De asemenea, daca nu va place cum se misca "donut-ul" , puteti lipi lantul de amazonit folosind GS Hypo Cement-ul.






Mai jos puteti vedea cum arata spatele pandativului.





A treia metoda este la fel de simpla. Am folosit un "donut" mai mare, rotund de tigereye, margele de argint si margele rotunde de tigereye de diferite dimensiuni pe care le-am insirat pe sarma de otel.



Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails