marți, 17 noiembrie 2009

Castigatorii Concursului

Dupa cum stiti, acum cateva zile, am organizat un concurs cu 3 premii in valoare de 50 lei fiecare.
As vrea sa va prezint pe norocoasele castigatoare. Le-am rugat sa spuna cateva cuvinte despre ele, ca sa le puteti cunoaste mai bine:


Elena Petrencu din Craiova
 

"Sunt o visatoare incurabila iubitoare de frumos, imi venerez fetita care este sufletul meu, ador  lucrurile artizanale, stilul vintage si arabesc. Iubesc la nebunie marea si natura ; visez sa cos goblen, iarna, intr-o casa pe malul unei ape, in fata unui semineu in care sa trosneasca lemnele si contempland din cand in cand prin geamurile mari cum ninge sau ploua…., imi place sa tricotez, sa crosetez si sa croiesc modele create de mine. Pentru mine crearea si executarea bijuteriilor este un mod de relaxare, de exprimare a simturilor prin ceva palpabil....." 
Creatiile ei le puteti admira si cumpara atat pe blogul ei, cat si pe magazinul ei online de pe breslo:


Mihaela Dobrita din Baia Mare


"De profesie sunt inginer, stiti, din tagma celor cu privirea inteligenta si care nu stiu sa se exprime :)))
De cand ma stiu inclinatia mea naturala am simtit-o inspre domeniul artei, candva chiar pictam destul de frumos ... dar cum n-am urmat indemnul profesoarei de desen, n-am urmat liceul de arta! Pasiunea pentru creearea de bijuterii mi-a venit intamplator, dupa ce am accesat site-ul Breslo. La inceput am lucrat cu Fimo la care n-am sa renunt pentru ca daca piatra semipretioasa are in sine valoare si frumusete creearea unei bijuterii dintr-un "lut" presupune mai multa migala si inspiratie. Sunt un cautator, pasionat sa exploreze orice tine de frumos si constituie o provocare pentru spirit."
Creatiile Mihaelei le puteti gasi atat pe blogul personal, cat si in magazinul ei online de pe Breslo.


Liana Mavrodin din Bucuresti


"Am 30 de ani, si acum locuiesc in Bucuresti. Sunt de meserie inginer constructor, si mi-am descoperit aceasta pasiune de curand, o luna doua. Lucrez pentru ca ma linisteste si ma incarca de energie. De mica mi-am facut diverse hainute, tricotate sau crosetate, dar pasiunea pentru biju-uri este relative noua. Imi place tare mult cand vad reactia celor care le primesc. Cred ca asta imi place cel mai mult. Am incercat sa lucrez si fimo, dar cel mai multi mi place sa lucrez cu sarma si cu pietre semipretioase."
Pe Liana o puteti gasi si admira la urmatoarea adresa:


Felicitari si va urez mult succes si multa inspiratie!!



Un comentariu:

Nagual spunea...

Multumesc Cristina! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails