joi, 17 decembrie 2009

Studenta Pentru O Zi

Astazi am petrecut o zi foarte frumoasa. Am acompaniat-o pe prietena mea Valerie la facultate pentru a vedea cum arata o universitate americana. Mi-a placut foarte mult si mi-a adus aminte de anii studentiei mele.
Numele universitatii este California State University Long Beach, sau pe scurt CSULB.
Din pacate nu am avut timpul necesar pentru a vizita toate facultatile, ci numai partea de est.
Imediat ce am ajuns acolo, am parcat masina si am luat un autobuz special pentru studenti, ce are traseu in intreg campsulul si este gratuit.






Am intrat in interiorul Facultatii de Teatru, "Theater Arts" si Facultatii de Arte "Fine Arts" si am admirat frumoase opere de arta atarnate pe pereti.

 

 




  
  

 
  

  

 

Fiind in perioada sesiunii, toti studentii erau ocupati cu invatatul in te miri ce loc! Stiu ca probabil nu ma credeti, dar am vazut chiar unele studente imbracate in pijama!!!! Daaaaa, stiu! Exact asta am gandit si eu! Pijama?!?!? Da! Eu am ramas socata, dar Valerie mi-a explicat ca este foarte normal  pentru ca fiind in sesiune nu mai au timp sa se aranjeze si studentele care locuiesc in camine, vin la scoala exact cum stau prin camera.



 
 
Unul dintre locurile care mi-au placut, a fost piramida, care gazduieste un superb teren de basketball.

 


 
  

 

Dupa atata plimbare, ne-am oprit pentru o cafea, la Starbacks chiar in incinta bibliotecii din campus. Apoi, ne-am continuat drumul si am intrat in cladirea "University Student Union" - un loc destinat pentru relaxarea studentilor, unde se gasesc foarte multe servicii gratuite: masaj gratuit, popcorn, mancare, bowling si biliard gratuit. De asemenea in aceeasi cladire exista cinematograf, un loc special amenajat pentru a te uita la televizor, piscina si tot felul de terase.




A fost o experienta foarte placuta, si sunt hotarata sa ma mai intorc pentru ca mai am inca atatea locuri superbe de vazut! 



Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails