sâmbătă, 13 februarie 2010

Diferite Tipuri de Adeziv folosite in Confectionarea de Bijuterii

Ce tip de adeziv sa folosim?
Din experienta mea, am descoperit 3 tipuri de adeziv cu care ma impac mai bine si cu care imi place sa lucrez. In tutorialul de astazi, o sa va arat cateva exemple in care am folosit adezivul GS-Hypo Cement. In articolele viitoare, va voi arata cum se foloseste E-6000 si Loctite 454.


 Adezivul GS-Hypo Cement a fost initial facut pentru industria ceasurilor. Prezinta un aplicator fin si subtire , ceea ce-i permite sa patrunda in cele mai mici locuri si nu este nevoie decat de un strop mic de adeziv pentru a termina proiectul. Asa ca un tub va tine tip indelungat. Tubul se inchide in mod ingenios cu un ac ce patrunde in orificiul pe unde iese adezivul, pentru a nu pierde nici un strop din acest minunat lipici.
Atentie: Nu apasati pe tub. Adezivul ar trebui sa iasa singur.
Se foloseste pentru suprafete non-poroase si are timp de uscare de 10 minute.
Putere de lipire medie.
Este incolor dupa uscare, ceea ce este foarte important.
In contact cu aerul, se cojeste.


Exemple de folosire:

 *** Cercei din perle gaurite pe jumatate si tortite cupa. 

 

 




***  Am folosit adezivul pentru a asigura si sigila nodul din cupa pentru colier.
Adaugati cateva stropuri de adeziv GS-Hypo Cement, pentru a va asigura ca nodul este inchis bine si nu se va desface. Lasati putin sa se mai usuce adezivul si inchideti cupa peste nod, cu ajutorul clestelui "chain nose plier".



 


  

  


*** Pentru crearea de  inchizatori in forma de "S",  infrumusetate cu margele si pietre semipretioase.
Pentru o mai buna stabilitate a margelor, am folosit adezivul GS-Hypo Cement pentru a le tine in loc.

 

  


*** Pentru sigilarea nodului in crearea unui inel sau bratara pe snur elastic.

  


*** In crearea unui pandativ cu ajutorul unei pietre donut.Am lipit sarma de el cu ajutorul lipiciului GS-Hypo Cement, ca sa ma asigur ca donut-ul nu se roteste.


 

]
 
 

*** In metoda weaving, pentru a sigila nodurile.




6 comentarii:

Casa cu cadouri spunea...

iti sunt absolut recunoscatoare pentru aceste informatii, m-am chinuit cu o gramada de adezive nepotrivite si recent m-am mai dezamagit si cu un pistol de lipit cu silicon...e atat de grosolan, pfui! nu stiu ce-a fost in mintea mea...

cristina spunea...

Ma bucur ca ti-am fost de folos! Si eu am incercat o gramada pana mi-am facut cat de cat o idee despre care si cum. Am folosit si eu pistol de lipit cu silicon si dupa ceva timp, au inceput sa cada margelutele una cate una :)))

ILOVELIFE spunea...

Buna Cristina,
Imi poti spune te rog de unde poti cumpara asa ceva?

Multumesc tare mult!

Unknown spunea...

Buna Flori,

Adezivul se poate cumpara din magazinul meu de pe breslo:

http://cristinacristea.breslo.ro

MicaNarcisa spunea...

Buna. Dupa sigilare nodul se intareste? Dupa ce tai firele cum ramane nodul, zgaraie? Ca la Lotite ramane cam urat nodul si agatza. De exemplu as vrea sa sigilez nodurile la capatul unei bratari facute pe loom dar cu Lotite raman urate rau si zgaraie. La Hypo-cemet cum e? Multumesc

Unknown spunea...

Buna Cristina draga, nu este pe stoc adezivul hypo cement si il tot caut ca bezmetica peste tot si nu-l gasesc. help me please :) cand vei reface stocul?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails