marți, 20 aprilie 2010

Precious Metal Clay - Lut din Metal Pretios - Introducere

Introducere 


PMC sau Precious Metal Clay este o inventie relativ noua. Este extraordinar datorita faptului ca nu trebuie sa fii un bijutier experimentat  ca sa il poti folosi! Nu iti trebuie decat cateva unelte pentru a confectiona superbe bijuterii din argint sau aur!







Arata ca lutul modelator. Este format din particole microscopice de metal pretios ca aur sau argint ce sunt amestecate cu apa si liant organic.
Odata ce este ars cu torta sau in cuptor special, liantul organic arde si particolele de argint se imbina si se intaresc. Produsul final devine argint .999 sau aur 22k-24k. 

PMC poate fi gaurit, rulat, sculptat, format, ars in cuptor sau cu torta, finisat! Este un mediu foarte versatil ce ofera multe posibilitati de creare! 

PMC - a fost inventat in 1991 in Japonia, de catre Mitsubishi Materials Corporation. Din in 1996 a fost introdus in SUA.  Mitsubishi continua sa lucreze si sa imbunatateasca acest produs.

Exista pe piata si un alt brand de acest lut. Se numeste Art Clay. Are proprietati un pic diferite de PMC, de aceea este nevoie sa cititi cu atentie instructiunile de folosire de pe ambalaj.

Acum ceva timp am cumparat un metal clay Art Clay Silver 650 pe care as vrea sa-l incerc pentru prima oara. Acest 650 se poate arde cu torta, ceea ce este perfect,  pentru ca nu dispun de un cuptor special. 
Dar inca nu m-am incumetat sa ma apuc de lucrat. Laughing A fost relativ scump si cand l-am vazut asa putin, m-am speriat un picut. 
Laughing

 
 











Dar cred ca a venit timpul sa imi fac curaj si sa ma pun pe treaba! Va tin la curent!

4 comentarii:

Veronica Voicila spunea...

wow! astept cu nerabdare sa vad ce iese, nu sunt sigura ca am inteles foarte bine, cum de poate fi modelat, iar apoi, dupa coacere/ardere devine argint (?!)

Unknown spunea...

....... interesant. nu am auzit, dar poate ne trimiti si citeva poze cu bijuterii de acest fel. Poate ne stirnesti si mai tare interesul. Succes. Si asteptam cu nerabdare.

Coma spunea...

Dar unde ai gasit lutul, se vinde si in romania?

Unknown spunea...

Buna vreau si eu sa stiu de unde ai putut sa procuri claiulu. Si daca ai reusit deja sa faci modele proprii din el?

Merci mult

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails