miercuri, 26 ianuarie 2011

Rasina Lichida - Turnarea in matrita de silicon

In articolul trecut v-am facut o mica introducere a rasinei lichide. In acest articol va voi arata cum am turnat eu rasina in matrita de silicon si ce a iesit. :)


Materiale:

Rasina lichida si spatula de lemn (care vine cu rasina)
Matrita de silicon - eu am folosit o matrita in foma de camee
Vopsea acrilica in 2 culori daca doriti, una pentru capul femeii si alta pentru fundal.





Instructiuni:


** Pregatim si amestecam rasina dupa instructiunile din articolul trecut. Dupa ce am amestecat-o continuu, timp de 2 minute, adaugam putina vopsea acrilica si amestecam bine. Eu am folosit culoarea maro.




** Cu ajutorul spatulei de lemn, incepem sa turnam rasina astfel colorata in matrita de silicon. Scopul este sa umplem doar forma femeii, deci avem grija, adaugam rasina putin cate putin. Daca este nevoie, "impingeti-o" cu betisorul pentru a se aseza mai bine, in toate colturile.



*** Dupa ce am umplut cu grija "femeia", asteptam minim 6 ore pentru ca rasina sa se aseze. De abia atunci putem incepem lucrul la stratul urmator.
Pentru cel de-al doilea strat nu am mai folosit culoare, am turnat cu grija rasina incolora peste "femeie" si  am obtinut un fundal transparent.



*** Am lasat din nou creatia sa se usuce timp de 24 ore, apoi am scos cu grija cameea din matrita.






Si rezultatul final:

6 comentarii:

FB Ronnie spunea...

Rasina aceasta are miros? Nu emana vapori? Rasina pe care am achizitionat-o eu nu am putut-o folosi inca din cauza vaporilor. Trebuie sa astept primavara sa pot aerisi bine camera sau chiar sa incerc la tara, in curte. Altfel am dureri de cap din cauza rasinei. Aceasta pe care o ai tu nu are efecte adverse? Si pe cand apare in magazin?

cristina spunea...

Vero, miroase foarte putin. Doar daca iti bagi nasucul in pahar. :) Eu am folosit-o in casa, cu geamurile inchise si n-am avut nici o problema. Sper sa o aduc in magazin in curand. Pupici!

MihaeRa spunea...

Foarte interesant, insa de unde pot cumpara matrite in forma de camee? Tare mi-ar placea sa ma joc cu fimo si sa fac chipuri de femei deosebite...Multumesc! :*

tresor.ioana spunea...

buna! dar rasina poate fi turnata in orice fel de matrite...sau trebuie sa fie numai din silicon?

Unknown spunea...

Buna Cristina,
am vazut ca de la tine se pot cumpara unele unelte. Dar dispar repede si nu gasesc tot ce as vrea.
De unde pot lua te rog: MICROTORCH si rezerva gaz, foi metal -ag/cu/bronz, matrite, fierastrau metal, doming block, ciocane. Multumesc mult de raspuns anticipat.

Georgiana Florescu spunea...

se lasa pur si simplu afara si se intareste singura ?nu trebuie bagata la cuptor cum e fimo?de unde pot cumpara rasina ?as vrea sa incerc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails