miercuri, 11 iulie 2012

Cheia magica si printul fermecat – Jewelry party de ziua lui Vladut

De ziua nepotelului meu Vladut (a implint 4 anisori) am vrut sa organizez ceva special. A avut ca invitati mai mult fetite decat baietei, asa ca ce poate fi mai special decat o jewelry party?
Catalina i-a pregatit o carticica cu povestea "Cheia magica si printul fermecat", pe care le-a citit-o invitatilor. Ea este un bun povestitor, copii au fost fascinati!
La sfarsitul povestii, Catalina i-a intrebat: "Nu ar fi frumos sa aveti si voi o astfel de cheie magica pe care sa o purtati? Asa veti face si voi parte din povestea cu printi. "
Copiii : "Daaaaa!"
Si aici am preluat eu. Le-am dat fiecarui copil cate un presulet special, sa nu le alunece margelutele, am pus 2 cutii pline cu margele colorate si charmuri multe cu cheite, elefantei si fluturasi in mijlocul mesei si i-am invatat pe copii sa faca bratari pe elastic , cu cheia magica.
Copiii si-au ales culorile si designul bratarii, ceea ce le-a placut la nebunie!
Petrecerea a avut un succes total! De unde stiu?? Pentru ca fetitele si-au facut cate 3 bratari si abia abia le-am putut opri, ca trebuia sa strangem masa pentru a le putea servi urmatorul fel - sarmalele. :)




















Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails