duminică, 19 august 2012

Picanterii de Bucuresti- targ la Palatul Şuţu

Impreuna cu Alfonso am fost la targul Picanterii de Bucuresti de la Palatul Sutu, sa vizitam doua prietene foarte dragi mie, care si-au expus acolo bijuteriile pentru vanzare. Este vorba de Deerstuff Roxana si Diana Cerceidinpietre. Nu prea ies eu des din Magurele, dar astazi am recuperat. Distractie maxima! Timp de aproximativ 4 ore am stat la taclale cu fetele, am admirat bijuterii si alte obiecte handmade, antichitati si vintage. Am cunoscut-o in sfarsit pe Ruxy Pixy! Fata in fata vreau sa spun, ca de fapt virtual ne cunosteam de mult.  
 
Desi nu a vrut sa recunoasca, Alfonso se cam plictisise. :)
Mi-a facut mare placere sa va revad, Roxana si Diana! Ruxy mi-a facut mare placere sa te cunosc! Va multumesc pentru daruri si pentru companie! Sper ca nu v-am tinut prea mult din treaba.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails